1960s

Tjaaa!
Igår hade jag lite myskväll hemma med kompisar från gamla klassen, fan va mys <33 (Kanske inte bästa tecknet att hampus, jempa och sara somnade....) Vi fick fika jag hade gjort, käkade ballerina chips oh såg på en fett seg film (Gulliver resor, kan inte rekomendera!)

Det här bar jag :

Lite simpel mysig klädnad :)

Så här såg fikat ut jag hade fixat:


Citronfromage i vit chokladskål med hallon och kiwi, verkade uppskattat! :)

Alla fina gav mig presenter! Fett söta!

Fick en tröja av lollo oxå, fett snällt av alla!! <3

Sist men inte minst tänkte jag visa mitt skrivbord jag har målat *stolt*


Fint va? :)

Det var allt x) Hade astrevligt! Byyeee

Kommentarer
Postat av: stina

fina bilder och header!!:D<3

2011-03-27 @ 10:31:43
Postat av: Lollo

OMG fett fint skrivbord :D

2011-03-27 @ 22:08:44
Postat av: Dani

Superfint skrivbord! <3

2011-03-28 @ 09:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0