Jacket, necklace and fringes

Idag var jag på kick-off grej för tredje dagen i rad på mitt sommarjobb, de va ganska kul faktiskt! Men man blir väldigt trött! :P
Efter det, så gick jag på stan en stund med Dani o Sofia, sofia köpte en klänning, Dani en tröja och jag detta:




Pink Jacket-Helping Hand- 40kr




Necklace- New Yorker- 35kr

Igår så bestämde jag mig för att pyssla lite och gjorde därför lite pimpning shorts ^^

(Before)

After:


hihih, sydde fast fransar :P

Nu ska jag ladda upp midsommarbilder på Fb, ciao!!


For Steph and anyone else who doesn't understand swedish: Today i went shopping, the pics shows what I bought. Yesterday i got a little crazy and pimped my shorts with fringes, hihih!
Now im gonna uploud som midsummerpics on Fb, ciao!!


Update: Halsbandet var mycket finare såhär insåg jag ^^ (The necklace looked muche better when i put it on this way ^^)




Kommentarer
Postat av: yasmine anv: some1 lösen:piratkopierad

u shud get google translate

2011-06-29 @ 23:02:34
URL: http://yasminehagberg.blogg.se/
Postat av: yasmine anv: some1 lösen:piratkopierad

nej för att det är jobbigt att översätta om du skulle skriva mycket din bitch

2011-06-30 @ 21:23:33
URL: http://yasminehagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0