All we ever do is say goodbye

Tjo, ligger i sängen och ska snart läsa lite ur The host, börar äntligen komma ín i den. jjjjjjjj, insåg nyss hur tangenten J inte funkar som den ska....
Här kommer lite random bilder-






Datan laggar sönder, så kan inte bli fler just nu...
Den första var iaf en lite sommrig sminkning ag hade här om dagen i regnvädret, den andra mina nya nagellack ag införskaffade med Yas på rean, det grå var under förväntan. Den tredje bilden är en jag försökte rita av Johnny Depp till min brors tjej som fyller år, blev inte så lik, men e ganska nöjd ändå :)
Bilder från firadet etc kommer någon annan gång :)

Kommentarer
Postat av: Yas //Anv: some1 Lösen: piratkopierad

rea rea reee-a

2011-06-19 @ 02:57:59
URL: http://yasminehagberg.blogg.se/
Postat av: Anadora

aaaa jag älskar juste den bilden på johnny depp !! du är sjuk människa att du gillar samma saker som mig. snygg sminkning btw ;)

2011-06-20 @ 16:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0