Yesterday was so last year....

Höpp... Tänkte att jag  skulle göra ett litet inlägg finally då... Tänkte börja med två thomas sabo sakerjag fick i julklapp :)

1= Hippiebussberlock jag fick :P 2= Bhberlock jag fick (fick den mest för arrmbandet som den satt fast vid)
3= de tre jag har nu 4=Love for Thomas Sabo smycken!

I onsdags kom Johanna hem till mig för att fixa mina naglar, göra så kallade Gelé förlängningar, det blev jättebra, fast tror mitt dependkit var dåligt, då naglarna håller på o lossna...


Nu har jag bara 8 naglar kvar, så jävla fult! Hahahaha!
Nu ska jag kolla lite tv o sen sova, godnatt! <3


Kommentarer
Postat av: Hampus Hoh

SV: haha nope! mi padre eller min syster =)tack!

2011-01-05 @ 00:19:41
URL: http://hampushoh.blogg.se/
Postat av: Hampus

SV: haha nope! mi padre eller min syster =)tack!

2011-01-05 @ 01:22:53
URL: http://hampushoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0