M.O.N.E.Y so sexy I!

Sjukt länge sem man hörde ngt nytt från Lady Gaga tycker jag!
Lyssnar på Money honey just nu, passar nu när jag själv inte har ngr pengar....
Köpte att par jeans igår som pappa sa att han o mamma skulle Paya (höhö) men nu  har han typ ångrat sig? Jaha..? '
Nästa vecka ska jag iaf vara barnvakt en elr två ggr, så dåfår man ju ihop lite pengar iaf...
Gaaash jag vill ha ett jobb.. SKulle inte sitta helt fel om en snubbe kom fram till en o sa -  Vill du jobba som modell? Du ska ta en bild för vouge o sen får du 300 000..
Eh sånt erbjudande kommer nog komma upp snart, eller?
Här e iaf jeansen:


*mkt man såg på bilden, men ni får se dem IRL ngn gång
CIAO!

Kommentarer
Postat av: Rosanna

I like em!

2011-01-12 @ 19:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0