Drömma mig bort...

Just nu känns allt ganska segt och tort.. Det enda jag kan göra är att drömma mig bort.
Pallar inte allt jobbigt just nu.. Skolan är en del av det. Utvecklingssamtal nästa vecka. Ligger på gränsen i asmånga ämnen, villket inte e jätte dåligt då det iaf inte e gränser till ig, utan mellan Vg ovh Mvg. Jag måste verkligen step it up!
ÅÅhhh varför kan det inte vara sommarlov? Allt är då så bekymmerläst och det känns som man kan leva livet på riktigt.
Hatar sverige vid den här tiden på året, bara slask o sen ny snö, och så håller det på till typ april, fast man tror det ska sluta i februari... paaaalllaaa...




Gaaash vad jag saknar sommaren <33
Första bilden är från när Steph var här o hon, jag och Ghi umgicks varje dag i nästan 2 veckor. Den andra är från Skiathos, Grekland.

Kommentarer
Postat av: Daniella

Vilken härlig bild! Längtar till sommaren och Grekland!

2011-01-17 @ 17:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0