Depend "cracked effect"

Var på stan med rosanna idag, riktigt mysigt faktiskt, fast blev jävligt trött faktiskt :P
Det enda jag köpte var Depends nya nagellack "cracked effect" som är exakt som det mavala har/hade, fast billigare. Därför var jag sugen på att testa. Tvivlar på om de kommer bli så supersnyggt, köpte en snygg blå färg, o tänkte ha en röd/rosa under till svarta kläder. Kommer nog bli coolt!
Ska testadet snart om syrran lånar ut sin nagellacksborttagning då jag måste ta bort mitt nuvarande som är L'oreals star magnet, ganska cool faktiskt, fattar inte hur de fungerar, o inte heller cracked effecten :O :P
Visar resultat sen ;)


Den jag har just nu, blir inte rikigt som på bilden, men blir riktigt coolt faktiskt :)


Den jag ska testa,får se hur de blir ;)
Byye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0