Dance dance dance

Som tidigare inlägg visade så var jag sjukt pissed över vilken dans jag skulle gå. Nu har jag lungat ner mig, men e inte helt nöjd, menmen..
 Första dansen jag ska gå är :


Dancehall, visst passar jag i dom sjukt snygga kläderna och den mörka hyn? Hahah xP

Sen håller jag på attt välja mellan två....
 Den första är magdans

Verkliga bilder aight? Hahah nej, så snygg kropp har jag ej.. Det skkulle inte sitta fel att ha den andra magen är en sak som e säker..

Den andra dansen jag väljer mellan är
Bollywood

Hahah jag ser ut som en transa ! XD

Jag kan verkligen inte bestämma mig vilket jag vill gå.. Fick en exakt sån här shimishimmare (xD) av Pia idag

så sjukt snällt!! <3 nu är fett danssugen...

Vad passade jag bäst som?  XD

Kommentarer
Postat av: stinis

haha awesome bilder!!:D

2011-01-15 @ 09:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0