Uppdaterar inte ofta men när jag gör det blir det Grand

Har inte haft tid för bloggning pga läxor, och så har internet strulat . Nu är jag här igen dock! :)

Igår var jag på fest hos Hanna, trevligt trevligt, har dock varit sjuk i veckan, så gick hem ganska tidigt, dels pga trötthet, dels pga att jag inte kände mig helt frisk.

I förra veckan var jag och några i klassen på besök i sthlm för att se på opera, den var sådär, men det var verkligen värt det!
Lite bilder:


Håll handen över gatan barn! Hahah


Käkade i Kungshallen :)


Operan


Hade en liten valentines dinner förra helgen som var mkt mysig, blev inte så mkt kort dock :P

Cute dukning aight? ^^


Såg ut såhär, ganska kass matching, men fick byta om i sista sekund så...

Har förresten hittat ännu lite saker på vinden nu ^^



Mammas gamla "James bond klänning", älskar den på något sätt, men vet inte rikigt när man skulle få  användning för den... Kanske gör den kort, då ryggen e så fin!

Hittade lite saker som gjorde mig nostalgisk, en kjol från när jag var utklädd till sandy från Greas, kanske kör lite 50 tal i sommar? ^^


Sött va? :P

Nu ska jag gå o titta tv med lillebror som jag e barnvakt till, har ätit Loads  av skräpmat, hahah !
Blir nog tidigt ikväll, GODNATT! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0