Nytt/Vintage

Ska ju flytta i April, och därför håller vi på och rensar vinden. Gud va mycket gamla saker man hittar, som det ligger mycket fint i, och även som man tycker är snyggt nu, men man tyckte inte det för några år sen, stilar ändras ju hela tiden.
I lördags var jag även på en liten shoppingtur, då hittade jag det här Thomas Sabo inspirerade halsbandet för 30 spänn! :)

Asken är min gammelfarmors gamla som mamma fick när hon var liten, nu fick jag den :)

Saker jag även fått/ shoppat är även dessa (plus lite till ^^) :

1. Ett halsband jag fick av pappa. Sööt <3

2. En väska i skinn som är mammas gamla, love it!

3. En sammets T-shirt jag köpte på myrorna för 45:- ;)

4. En kofta jag fick av mamma ;)


5. En korsett i sammet som jag ska sy in som kommer bli assnygg till tex högmidjekjol/shorts :)

6. Två kjolar från vinden, en jag hade när jag var liten o en mamma hade, ska försökas sy om till shorts.

7. En slags, vet inte vad man kallar den :P Cool på iaf, mammas gamla aswell ;)

8. Långklänning i spets från Bikbok, 2 st för hundra, det andra plagget nr 11.

9. En väska mamma sydde när hon var yngre, cute!

10. En halvlång klänning från när mamma var tonåring, lite stor dock ^^

11. Min favorit! Så jäkla snygg, typ en mjuk väst med fransar, assnygg på!

12. En sammetskofta med spetsiga kanter, gillar den starkt!


Mina favoriter är Skinnväskan nr 2  och blommiga västen nr 11, vilken tyckte ni var finast? :)


Idag hade jag på mig mammas gamla "scoutskjorta" och ett armband hon gjort i grundskolan :P



Hahah love the details :)

Sen har jag fått lite fler saker men de orkar jag inte visa! ^^

Nu är mitt enda problem bara- Hur ska jag få in det här i garderoben, har redan 2, 5 garderober som är smockfulla...
Kan man ha för mycket kläder?





Kommentarer
Postat av: Assmine / anv; some1 lösen: piratkopierad

MEN JAJA sluta tjata! jag har typ inga kläder host bara sskor :O och jag kan inte gå naken med skor.

jag ÄSLKADE korshalsbandet. Luv

sv: men ååå det ska inte vara "ond bebis" det ska vara "ondska, baby"

Typ som i "hasta la vista baby"

HAHAHAHAHA

2011-02-09 @ 10:53:41
URL: http://yasminehagberg.blogg.se/
Postat av: Yas //Anv: some1 Lösen: piratkopierad

sv:

hahahahaha älskar din kryddning av "xD"

hahaha!!

2011-02-10 @ 21:49:37
URL: http://yasminehagberg.blogg.se/
Postat av: chaachaa

Är du halvamerican? Just wondering :)

2011-02-12 @ 17:24:54
Postat av: Anonym

Svar till Chaachaa:

Nej, varför undrar du? :)

Vem är du btw >.<

2011-02-20 @ 22:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0