Gymnasieval

Har Äntligen valt kurser till 2:an och 3:an :)
Då jag går kulturklass så har jag mest redan invalda kurser och fick därför minst poäng, sökte dock om extra så nu fick jag visst asmånga xD

Såhär valde jag:


Kanske inte syndes så mycket? ^^ HAHAHAHA Då jag hade så mpnga poäng o man ej fick välja kurser i samma block på reservvalen så fick jag välja kinesiska, japanskaock etik-ochh livsfrågor xP

ÅååååhMajGAD vad jag är sugen på :


Choklade cupcakes!! Dreeegel...

Fan va tråkigt btw.. Skrev ju för ngr inlägg sen att jag ville börja på magdans eller bollywood, jag testade dom danserna i måndags o tisdags, magdansläraren var dålig, o bollywooden (som förresten var samma lärare) var jättetråkigt... Åååh... Nu vet jag inte vad jag vill göra!! Ville börja på magdans... Men kanske börjar på salsa istället! :)
Har dansat nu tre dagar i rad (hurtig) men skippade iag, orkade inte ^^
HEJ DÅ! :)

Kommentarer
Postat av: Hampus Hoh

men VA? :o

ska du läsa kinesiska och japanska? hur orkar du...

2011-02-03 @ 19:28:00
URL: http://hampushoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0