Christmasspirit

Woap woap!!
Kom nyss hem från boländerna där jag kirrat lucialinne och tre julklappar. Nu har jag fixat 7 av 10 julklappar och wn till ska jag snart fixa genom att skänka pengar till barn. Söt styvpappa man har som BARA önskar att andra får det bra! 
Igår var jag med felicia en stund på kbällen och myste lite, sen när hon gått satte jag mig o ritade lite, vilket jag inte gjort på ett tag, ritade av en bloggerska, vet inte om det vart så likt men, här är bilden:




Denna ritade jag av :



Hennes bakgrund var så tråkig så la till lite snabbt ihopritde blommor ^^
Här e hennes blogg

Kommentarer
Postat av: Dani

Niceee!! :D <3

2011-12-05 @ 08:56:37
Postat av: Mona

Du är jö sjuukt grym Vera!!

2012-01-19 @ 20:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0