Shaaa

Idag blir det inte lika deppinlägg som igår, jag lovar! hahah. Franskan pluggades på som fan på håltimmen idag för att sen inte bli av på lektionen. skoj. Har nyss suttit och skrivit svenska uppsats, tror den blev bra, men man vet verkligen aldrig vad sv lärarna tycker :P 
Imorn blir det salsa på Uppsala DCs öppethus, skoj! 
Var på salsan i måndags oxå som till en början var riktigt skoj, men som till slutet blev ganska frusterande, då de gjorde lite för komplicerade saker för mig(Plus att min partner var lite ree xD).
Vet inte vilken salsa jag ska gå dock... Fortsättningssalsan som är imorn är lite för sent men lättare nivå, och de som var i måndags skulle man ha dansat minst 8 terminer, och jag har dansat en, hahah ! xD Hjälp någon? 

Varsågoda, här får ni en felvänd bild på mig!

Kommentarer
Postat av: HAMPUS

RE: hahahaha ja!! och på andra bilden ser det typ ut som vi håller hand om man kollar snabbt... miss you a lot.

2011-09-04 @ 22:20:08
URL: http://hampushoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0