Short shorts

Hej hej, sitter inne på en fin dag som senna, mår inte riktigt bra... Men men ;)

Har insett att jag har ett Antal shorts, jäklar, här ska man gå i shorts i sommar :D Har tio par :O Höhhö, me lajki :D


De 1.a från vänstra hörnet är ett par avklippta piratbrallor, 2.a är mina nya Diesel högmidjejeans som jag klippte av till shorts (Lovem!),3.e är ett par gamla avklippta brallor som var smala i lårem men jättevida i beneb, haha! 4.e är mina Älskade cheapmodey byxor som var helt trasiga, och jag kände mig inte stark nog att kasta dem, så de fick bli shorts! (återvinnig,det är bra det!) 5. Är mammas kjol från när hon var typ 6 som jag sydde till shorts! 6.e är bara ett par vanliga korta svarta. 7.e är höga pösiga, som ni såg i inlägget innan.de 8.e är ett par randiga jag köpte för 29 spänn för aslängesen (jag växer aldrig på brädden...) de 9.e är ett par högmidje jag fick av Roe för llängesen :) Sen har jag ett 10e par hos mami :)

Vilka giillar ni mest? :)
Mina favoriter är Dieselbrallorna! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0