14th of April. Luckyday

Hela dagen har varit ganska suverän. 4 timmars håltimme firades med glass, jordgubbar och goda vänner i solen på en brygga formad som vågor. Efter skolan drog man ner till stan och letade efter saker på nya kollektionen för Hm som jag inte kommer på namnet på. Varken stina (modemonstret.blogg.se)eller jag hittade vad vi ville ha.... Därför drog vi vidare och delade vår sorg genom en varsin glass (ICECREAM RULES!!) Efter det gick vi vidare och shoppade vintage, sjukt längesen jag shoppade såhär mycket och billigt!! 
t
Topp 12.50:-(Rena rånet!! Det var 50% på allt svart) Helping Hand
Den ser fett ful ut, men jag ska fixa om ringningen och så är tyget faktiskt såhär:

Hahah, nu såg det typ ännnu mer msyko ut xD


Köpte en oversize kavaj för 10:-, det oxå rena rånet. Helping hand den med.


Sen köpte jag ett par diesel byxor för 33:- (Kostade 65 men var halva priset där med ;)) samma affär

Gjorde om dessa till shorts, nice ha?

Till sist köpte jag en sommrig klänning för 20:- på mysrornas :)

Fatta snyggt om jag blir brunissh...<3

Nu måste jag plugga, 
Hoppas ni haft en lika awesome day!! Ciaaaaooooo

Kommentarer
Postat av: stina

alltså seriöst dagen ägde sönder! och måste säga att du är sjukt fin på dessa bilder i sjukt snygga kläder:D I LOVE! and the jacket looks awesomee:) och allt annat med, puss<3 ps.hihi tack sötis för länken:)

2011-04-14 @ 22:30:37
URL: http://modemonstret.devote.se
Postat av: Yas //Anv: some1 Lösen: piratkopierad

vart ligger helping hand?! :D ahhaha

älskar klänningen och shortsen

2011-04-14 @ 22:56:57
URL: http://yasminehagberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

modemonstret.devote.se * :)

2011-04-16 @ 14:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0