text

har tänkt på att jag inte skriver speciellt mkt i bloggen asså. mest bilder. Därför tänkte jag göra ett litet skrivinlägg.

Sitter o dräggar framför tvn idag när det plingar på dörren.
Pmsig vera reser sig, går den suuuperlånga vägen till dörren o öppnar


två pojkar- Hej vill du köpa jultidningar?

Vera som försöker låta så snäll som möjligt
- Nej tyvärr..

Pojkarna tittar lite ledsamt


- Asså jag e jättepank tyvärr.. Säger vera med jäääättesnäll röst.

Sårade pojkar-Okej, hejdå (försöker se muntra ut)

Skamsen vera sätter sig vid tv:n igen och mind her own buissnes.

Någon plingar på dörren igen.

Vera reser sig uppp än en gång. nu riktigt frustrerad. Öppnar dörren.


- Du! Man betalar inte tidningarna nu, du gör det först när du får dom , om kanske en månad eller så! :D (jätte glada över att dom e så smarta för nu spelar de ju ingen roll om jag e pank nu elr ej)

- Ahaaa....Eh.. asså..(vaffan ska jag säga nu?!) jag måste köpa julklappar då.. (fuck de e ju de som dom vill sälja) Asså jag kommer nog vara pank då oxå...

Hoppet rinner ur de små stackars pojkarna.

-Aha okej.... Hejdå.

-Tack så mycket iallafall!

-mm...


Hahahah, är man en dålig människa om man inte köper jultidningar från stackars barnen som veerkligen tror att de ska få platt tv:n och playstationet?




Har ni förresten tänkt på varför man sjunger - Ekorrn satt i Granen skulle skala kottar, blabalab och sedan- Hoppa han från tallegren.. Satt han inte i en gran nyss?!
Vaffaan, dom får ju ta o bestämma sig.

Kollade nyss på föräldrafällan, märkte en massa nya saker i filmen som jag inte tänkt på , som t.ex. att vi ett tillfälle (de här har säkert många andra tänkt på innan)  så spelar "here comes the sun" av Beatles i bakgrunden, o sen går dom ju över övergångstället som beatles är på på ett av sina album, fiffigt!

Jag har inte heller tänkt på att svenska "supermodellen" vendela kiskebom är med i den , elr jag har väl inte vetat att det var hon, men nu såg jag det! de var ju lite coolt..





Kommentarer
Postat av: yasmine anv: some1 lösen:piratkopierad

HAHAHAHAHAHH ekorrn satt i granen grjeen..det stämmer fan

2010-09-04 @ 00:54:11
URL: http://yasminehagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0