Rubrik

Kom nyss hem från dansen, roligt men ganska svårt och uttröttande som bara den!
Nu ska jag försöka göra klart franskan, och sedan duscha (min lillebror har haft duschen så jag har inte kunna gjort det än )
Vet ni vad som förbannar mig ? När man precis målat nytt nagelack o så ska de gå sönder på en gång! Ååååhh -.-'
Även för lite kommentarer irriteratr mig, så kom igen o kommentera nu!

Det var snyggt, men nu ärdet förstört :(

Innan dess hade jag det här :


Nu ska jag försöka sätta igång med franskan o duschen XD
Godnatt!!


Kommentarer
Postat av: yasmine anv: some1 lösen:piratkopierad

jag illar mörka naglar på dg, för du är så ljus. så de "gamla" naglarna rådiggas

2010-09-16 @ 00:59:23
URL: http://yasminehagberg.blogg.se/
Postat av: stinis

äääääälskar din barbapappagubbe<333

2010-09-16 @ 17:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0