Regn

Idag drog jag o lillebror ner på dtan för att käka mat o köpa present till hans kompis, när vi cyklade hem började det såklart spöregna!
Vi blev helt dyblöta o fick ta oss hem i etapper...
Klassen skulle grilla ikväll men om man kollar utt genom fönstret så ser man att  de aödrig kommer gå, ska därför istället sova hos en tjej som heter Anadora och två tjejre i klassen , Myyys ! :)


Igår var jag på stan en kortis med Hanna, Roe o Sara.
min outfit:

Testade då några helt random mössor på Åhlens,
Vilken var finast? xP




Skulle nog inte köpa någon av mössorna,men jag gilla den röda mest (o den lurviga ännu mer- på sara!)

Blev ett litet ego inlägg
o nu måste jag gå, byyyyye!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

den röda var fin på dig =)

2010-09-18 @ 21:31:55
URL: http://theworldofahampus.blogg.se/
Postat av: Anonym

DAMN va snygg du va på de två första bilderna ;)

2010-09-19 @ 16:44:51
Postat av: amy

köo den röda verA! sjukt söt du va i den :)

2010-09-21 @ 07:55:09
URL: http://margaretaochamelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0