Kulturnatten-10

Jag vet, jättebra uppdate på senaste! Eh... Jag har inte orkat helt enkelt.
Kulturnatten igår var ganska kul, först var jag på café med sköna klasskompisar, sen var jag på stan med L, R,G,A o M. Sen gick alla hem o åt.
Jag och Lollo cyklade ner sen vid 9 och jag hade fått mat pengar, men eftersom jag åt hemma köpte jag skor för dem istället! :D
Sedan träffa vi de andra, o vi alla hängde runt på stan. Sedan vid 24.00 drog jag o Lollo hem.
De var nog allt ;P


Min (Dyra!) choklad bolle på Café Linné



Mina (Billiga!) Skor ! :D:D


Läskiga gubbar på scenen :(

Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

Hallå där ! :), hur är det läget med dig idag då?,best wishes typ :P

PS: bloggdesign tävling på gång, ta en titt på bloggen..

2010-09-13 @ 03:10:57
URL: http://havii.blogg.se/
Postat av: Haval B Aziz

Hola där :).. vad hittar du på en dag som denna? ha en fortsatt bra dag.

PS: bloggdesign tävling på gång, ta en titt på bloggen..

2010-09-13 @ 05:46:31
URL: http://havii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0