Barnkalas

Hallo! Igår spenderades kvällen hos Rosanna tsm med henne, Ghi, Margareta och Amy, trevlans!
Sedan åkte jag hem tidigt idag
(fick skjuts av Yasmine, hampusoch hennes pappa som körde förbi mig när jag stod och väntade på bussen, vilket sammanträffande!) för jag skulle på villes 1-års kalas, det var ävenmycket trevligt!
Det här fick han i present av syrran och mig :


Haha var tvungen att jämföra kläderna med mina egna i storlek (tröjans e pappas eftersom jag inte har en beatles tröja):

Hahaha visst e kläderna Ville fick söta?

När jag kom hem fick jag även lite presenter, mamma hade rensat ut det smink hon inte vill ha så jag och min syster fick lite var, det här fick jag:




Fick även hem den första Monki katalogen nånsin! Bam-Bam-Bam! :O


Asså det är ju en reklam tidning, men ändå lite kul att kolla i, speciellt eftersom den är gratis ;)





Tidningen går att beställa här

Nu ska jag leta efter ett nytt foto till min ram (se tidigare inlägg) Bye! <3

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: klart du ska vara med hihi :) jag lottar vinnaren

2010-09-05 @ 21:11:06
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Sara

sv; Nice tidning! Cute liten outfit ;)

2010-09-06 @ 10:30:12
URL: http://eekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0