Shopping in Greece

Tänkte jag skulle visa de saker jag köpte i Grekland :)
(lägger dem i ordning med vilken jag gillar minst först):

Ett litet armband jag köpte av en säljar snubbe ;)


Skulle gillat dom här mer om det inte vore Clipps= obekväma.


En väska jag köpte av en tant uppe i en bergsby :P


Ett turkost armband


Looove this ring!


Jag var helt enkelt tvungen att köpa det här ormarbandet när jag såge det! Vet inte riktigt när jag ska användat, men älskar det!

Sist men inte minst var jag nästan tvungen att köpa en sån här när jag åkte till grekland!:

Min fina ring! <3

Är Supernöjd med mina inköp och köpte även andra saker som ej e med på bild, tex ett kamerafodral o en Calvin Klein halsduk!

Hehehehe ojdå... Köpte visst bara svarta o turkosa saker... Hehehe visar iaf vilka färger jag gillar xD

Kommentarer
Postat av: Sara

sv; jag vet! Upptäckte att ajg tyckte det med guld var snyggare!



FAN VILKA SNYGGA SMYCKEN!! :D

2010-10-10 @ 22:32:08
URL: http://eekholm.blogg.se/
Postat av: Sara

sv; japp eller från loppis! :) Tack så mycket :D vi får ses snart <3

2010-10-11 @ 13:57:48
URL: http://eekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0