Tralalalalal!

Dagen började med lagning av tand.. Skoj!
Kom sen hem efter cyklande i regnet till hur mkt godis som helst, Yasmine coacha mig igeom dagen, o fick mig att inte äta den goda chokladen Marabou temptation som jag ska spara till helgen!
Efter tre miljarders timmars tvsittande sitter jag nu o ska rensa byråerna, skönt om det blir av!!
Hade nyss lite kul på picnik, då jag haft aaastråkigt hela dagen :P

Hahaha wtf?

Invigning för min röda kappa här om dagen, Hahaha känner mig som en liten julkula i den!

Dagen efter Roe's Halloween fest i Björklinge!

Nu måste jag sätta igång så jag hinner se Grey's sen!
Byee! <3


Kommentarer
Postat av: Sara

sv; vaa ? nej de kommer ut den 23 :O

2010-11-03 @ 21:17:47
URL: http://eekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0