Sommar= nya smaker :D

Det har ju kommit en massa nya smakexplosioner nu till sommaren, och jag måste säga att jag älskar när det kommer nya smaker, man är ju inte kkonservativ liksom! x)

En ny smak är Risifrutti Sommarflört, den är sommrig och god men inte min favorit om man säger så :)

 Såg nyss även att det finns en ny polly sort, skulle vara kul att testa, verkar ganska god iaf :)


Marabou har ju lanserat en Passion/chilli choklad, mycket god mycket god! Men de har även kommit med en med polkagrisar i, fattar inte riktigt, passar ju inte alls till sommaren, o verkar inte så god, konstigt tycker jag !

Konstigt koncept med polka nu..
 Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: johanna

men du är ju weird! det är ju polka som är awesome och passion som är päckel!!

2010-05-31 @ 20:00:54
URL: http://thagesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0