Hello seattle ! :)

Var på stan idag me lite friends :) Så jääävla shoppingsugen, känns extra bra när man har 24 kr på kortet -.-'
  Dock har jag 1202kr i spargris,men dem kommer snabbt gå åt åt annat i sommar så försöker spara så bra som möjligt...
 Nu vet jag iaf vilka skor jag vill ha till balen, och på skopunkten har de ju köp 2 och få billigaste paret på köpet, så jag kommer nog slå till på e, eller så kommer jag köpa 3 par och få e billigaste gratis :)
  De jag suktar mest efter på stan är: Skor,smycken, nagellack, vårjacka(kanske man inte behöver längre?) klänningar, shorts,fina tröjor etc etc, kan snart inte hålla mig längre, men får ju iallafall 1050 om 7 dagar så det är bra :)









Vet inte riktigt varför,men har fastnat för låten, så konstig text, love it ! :D

Nu är det snart Fula betty, Desperata Hemmafruarna och Pumastaden :D

Kommentarer
Postat av: Hampus

SV: ahhahaha men det låter ju inge kul!

HHAHAHAHAHA, bilden! är det dina ögon? :o

2010-05-18 @ 19:58:46
URL: http://theworldofhampus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0