Seg dag, sedan sommarkväll med Amalia


När jag vakna imorse började jag med att ladda upr Balbilder på facebook, efter det åt jag rabarberkräm tilll lunch.
 :P




 Sen sydde jag till ett par fula brallor till ett par inte riktigt lika fula (inte speciellt snygga heller) Hotpants, Här är resultatet:



Efter det gick jag ut o fota lite i trädgården (Vera=No lifer med systemkamera)










Okej, spårade lite :P Den sista är jasmin som luktar nått så underbart gott!!


På kvällen var jag med amalia och vi gick på Lååång promenad, och sedan gick vi till Ica väst och köpte glass, Jag köpte ben and Jerrys ! Mmm!Love it! (kunde varit ännu godare om de var mjölkchoklad utanpå istället)


Jag blir så förbannad! Jag och amalia ville köra lite nostalgi och åkte kickbike.
Då kommer en jäkla SURKÄRRING och säger:
- Är det där era?!
-Eh jaa...
-För jag såg er nämligen innan och då hade ni inga..
-Men hon bor ju därborta, vi var ju inne och hämtade dom...
- Aha..* kollar med värsta Satkärring blicken
-Jag kan inte åka sån*försker dölja att hon varit värsta bitchen innan, och låssas vara trevlig


 Vi åkte iväg på våra kickbikes, och hon stog kvar där avundsjuk att hon inte hade någon!! Hah!

Kommentarer
Postat av: jennifer

sv: Nää, ville bara ha två på varje : p

2010-06-22 @ 01:37:47
URL: http://jjempas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0