2 days in a row

The first day :
Igår var jag med ghi, Steph och Jenn i Lyssnarängen och bada, så jäääkla skönt väder med sol och ganska varmt vatten :D

Så här såg man ut på dagen då :) Matchademed ett par Guldiga skor

O såhär såg vi ut på stranden :)


på kvällen gick jag ut och åt på Tzatsiki med Ghi's familj inkl Steph :)












Avslutades med att vi sov överhos Ghi o kollade på Gremlins (vääldigt konstig film dedär)

The second day :
Idag var jag med Yasmin o vi körde "Spårad photoshoot" och bakade kladdmuffins!
Jag kan visa några av bilderna vi tog (Fast Yas har de bästa)


Mitt smink:

Tyvärr fick jag inte så bra bilder på Yas för min kamera dog -.- Men hon fick awesome!! Här e en najs med min kamera dock:



Se mer på Yasmines blogg kanske;)

Ikväll blir de Eclipse premiären med Jennifer :D Boken var Awesome så tror nog inte filmen kommer kunna hålla samma standard, men ska bli kul iaf :)



Kommentarer
Postat av: yasmine anv: some1 lösen:piratkopierad

yasminEEEEE

2010-07-01 @ 00:55:10
URL: http://yasminehagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0