Visningsredo

Hela dagen idag har jag städat rummet som en dåre (jäävlar va tomt de blev nu när jag packa undan allt), och har varit jättenog, Tom vässat alla mina blyertspennor! Hahahaha

Före:




(Det här är dock när det är stökigt)


Efter:






Japp, nu e mitt rum visningsredo (eller ja, fotoredo) hahaha ska  nog ta bort gosedjuren sen bara! XD

Har varit värsta kreativ de senaste dagarna, bevis:


Tog två colaburkar och gjorde till pennställ, för dom var så söta!

Gjorde ett mobilsmycke, syns inte så bra, men överkontrastade den så man ser lite bättre.


 Gjorde en liten orgamifågel, haha


Tog en ring, naglacksbortagning och målade den svart innuti ;)


Japp! Det var nog allt för idag, nu e jag trött! Godnatt!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0