Alla hjärtans dag!

Glad alla hjärtans dag :)

I fredags gick jag på bio med Ghi, margareta, roe o Amy :) Vi gick på precious, lika bra som jag trott:)<3 Innan gick vi på Mc Donalds :P



I lördags gick jag medd Jenn på stan <3

Vi testade alot of shoes :D

Dom här var nog Jenn´s favvisar, skitsnygga o skit bekväma faktiskt :P


Dom här va oxå snygga :)



dom här var fula XD


Dom här var konstiga, men coola :P



Dessa var mina favvs, awesome :D


haha, jenn har klackskor o inte jag, visst e jag inte lite kort XD


Nu har jag klackskor o inte hon :P typ lika långa :P


Jag köpte dom här kläderna, o vill ha skkorna :P


Här e tröjan, 99:-


Kolen,75 % rea, 50:- fatta fynd!


Ikväll blir det alla hjärtans dag middag med några vänner på restaurang :) myyys <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0