Min (lite halvt spårade) dag

dagen började med att jag kom till skolan o hade bild, fast det blev inte spec mkt bild för jag sprang runt på skolan o leta efter mobilen som jag tappade bort igår. cyklar fram och tillbaka till flogsta, hittar den ej. Sen görr jag det Emma sa i början: ringer den. Någon svarar och jag får den  på musiken, där den var hittad -.- fast ändå YEY nu har jag den igen! :D

Sedan drar jag, några tjejer etc till musikens hus, för att sjunga på vääärsta konferensen (som sedan visar sig bli lite folk från skolan etc. -.-) Tränar lite, vilket går bra :)

Sedan får vi Thai buffé ( mmm.....)

Sen sjunger vi för folket, går väl helt ok :)

Jag o roe drar till stan o jag shoppar :)

Sen drar vi till roe, är ute ,o sen kollar vi på film.
mys mys :)



YES NOW I HAVE IT AGAIN :D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0