Kort beskrivning om min o hampus dag tsm :)

Idag har jag o hampus spenderat dagen tsm (efter en väldigt rolig kväll igårkväll :) )
Vi var först med Rosanna, vi skulle planera GOtland, men så mycket planerat blev det väl inte :P
  Sedan åkte vi alla ner på stan en stund, Roe köpte flipflops o jag o hampus köpte hemlis XD
Efter stan drog jag o hampus till mig o vi lagade till en pasta sallad, Mmm :)
 För att avsluta kvällen tsm så vi på denna film :

 

The house bunny!
Haha sett den många gånger ,men den är kul :D
Tack för en fin dag Bästis :) <33

Kommentarer
Postat av: Hampus

näjZNeZZ!

tack själv ! <3

2009-06-30 @ 21:10:51
URL: http://theworldofhampus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0