Dan Före Dan Före Doppare Dan

Var det igår, och det var även skolavslutning :)


Jag sjöng med den här tjejen :)



Lärarna sjöng även o var vääärsta grova XD


Sen fikade vi :)


Myyysigt


Hehe


yeeah


Efter det gick jag min syster och pappa o åt, monica, frank, lärarkandidaten och monicas man o barn satte sig vi bortet bredvid, o det blev inte aaaaalls pinsamt... XD
Efter det drog jag o hanna ner på stan :)



På kvällen åt jag hanna o moa på Stabby Pizzeria o jag o moa öppnade varandras presenter :D



Sen gick vi hem till hanna o flumma lite :P


Har mkt fler bilder men fick typ inte lägga ut några -.- XD

Kommentarer
Postat av: Hampus

Sv: haha ja verkligen! men dom va typ skitstolta över limen..haha =P

2009-12-25 @ 15:41:55
URL: http://theworldofhampus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0